De Drie Doelendag en de afsluiting van het diaconaal project.

Zaterdag 24 september 2022 was er in de Immanuëlkerk in Krimpen aan den IJssel een geldinzamelingsacte voor de drie doelen van het Diaconaal Project.

Eén van die drie doelen was onze stichting. Dankbaar kijken we terug op deze dag. De opbrengst was ruim € 8.600. Voor de hulp op Madagaskar dus zo’n € 2.900.

Het totale project heeft € 38.000 opgeleverd, waarvan dus zo’n € 12.500 voor Madagaskar.

Mede met dit geld konden we de waterput laten slaan en de nieuwe gebouwen neerzetten. https://stichtingfsm.nl/de-gebouwen-in-en-rond-de-school/

Hieronder een foto en video impressie. Met dank aan Rebekka en Naemi Karssies.

Het diaconale project is afgesloten met een dankbaarheidsconcert op zaterdagavond 15 oktober 2022. O.l.v. het Devotion Gospel Koor werd samen gezongen.

Een van de liederen was Imela (Dank U). Nadat het koor dat had gezongen zijn er twee filmpjes gedraaid waarop de kinderen en de ouders op Madagaskar dit lied meezongen.